بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

رپ خونی محسن یگانه (البته فقط از نظر من رپه)

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ق.ظ

 

دریافت
عنوان: محسن یگانه (آتیش پاره)
حجم: 1.89 مگابایت
توضیحات: به نظر من رپه. ولی رپیه که به دل آدم میشینه. خیلی دوسش دارم

 

 

متن ترانه آتیش پاره با صدای محسن یگانه در ادامه مطلب

 

 

♫♫ تلفنو بردار برو....
تلفنو بردار برو توی اتاق 
با هر کی که دلت می خواد حرف بزن من نه
بی خیال من
اصلا اگه دلت می خواد برو بیرون 
 
شبم نیا فکر نکن منتظرم بی خیال من
تلفنو بردار برو توی اتاق با هر کی
که دلت می خواد حرف بزن بی خیال من نه
اصلا اگه دلت می خواد برو بیرون شبم 
نیا فکر نکن منتظرم بی خیال من
جون هر کی که دوست داری بی خیال من
 
یکی شو از سر کچل من بابا دست بردار
تا که میام حرف بزنم چمدونو جمع میکنی
بازم می خوای بری خونه مامان و بابات
تا که میام حرف بزنم چمدونو جمع میکنی
بازم می خوای بری خونه مامان و بابات
جون هر کی که دوست داری بی خیال من
یکی شو از سر کچل من بابا دست بردار دست بردار
آهای آتیش آتیش آتیش پاره
ناز نکن نازت خریدار نداره
بین منو دلم دیگه آتیش نسوزون
تو هیچ کدوم دلت دیگه جا نداره
بدون هرجا که تو باشی برای من
یا جای خالی تو ئه یا جای من
یا که واسه همیشه دیگه بذار برو
یا که بمون و بسوز به پای من
 
تلفنو بردار برو توی اتاق 
با هر کی که دلت می خواد حرف بزن بی خیال من
اصلا اگه دلت می خواد برو بیرون 
شبم نیا فکر نکن منتظرم بی خیال من
تلفنو بردار برو توی اتاق با هر کی 
که دلت می خواد حرف بزن بی خیال من نه
اصلا اگه دلت می خواد برو بیرون شبم 
نیا فکر نکن منتظرم بی خیال من
جون هر کی که دوست داری
بی خیال من یکی شو از سر کچل من بابا دست بردار
تا که میام حرف بزنم چمدونو جمع میکنی
بازم می خوای بری خونه مامان و بابات
تا که میام حرف بزنم چمدونو جمع میکنی
بازم می خوای بری خونه مامان و بابات
جون هر کی که دوست داری بی خیال من یکی شو 
از سر کچل من بابا دست بردار دست بردار دست بردار
♫♫
  • محمدرضا

MRN

mrn

popmrn

محسن یگانه

نظرات  (۶)

لایک 
پاسخ:
:)
  • 🎧hidden love🎶🎵
  • خوف بود رپ کامل نبود شبیه اش بود
    پاسخ:
    ولی باحال بود
    از این اهنگش خوشم میاد
    پاسخ:
    منم ^_^
    کمی تا قسمتی رپ 
    اگه فهمیدی چی گفتم خخخ
    پاسخ:
    خخخخخ
    من با هوشم
    میفهمم
    رنگ متنو عوض کن اصن دیده نمیشه
    پاسخ:
    چشم
    عوض کردم
    این پاپ خیابونیه دوستان سردر گم نشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">