بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

علی عبدالماکی (انگاری مریضم)

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ق.ظ

 

دریافت
عنوان: علی عبدالمالکی (انگاری مریضم)
حجم: 9.32 مگابایت

 

اگه با نرم افزار jet audio این آهنگ رو پخش کنید متن ترانه رو هم میتونید همزمان با پخش آهنگ ببینید

 

متن ترانه انگاری مریضم با صدای علی عبدالمالکی در ادامه مطلب

 

 

عشق منی تنها دلیل زندگیمی
آرزومی دلم به تو خوشه همه چیمی
عشق منی عمر منی اگه نباشی کم میارم
عاشقتم دار و ندارمی دوست دارم دار و ندارمی دوست دارم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم
عشق منی تنها دلیل زندگیمی
آرزومی دلم به تو خوشه همه چیمی
عشق منی عمر منی اگه نباشی کم میارم
عاشقتم دار و ندارمی دوست دارم دار و ندارمی دوست دارم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم

 

  • محمدرضا

MRN

mrn

popmrn

عبدالمالکی

نظرات  (۳)

نظری ندارم
فقط نظر دادم که بگم اومدم






نبودی رفتم
خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
بعله....
  • سارا کاشانی
  • خوب بود
    پاسخ:
    میسی
  • 🎧hidden love🎶🎵
  • بهش بگو بره دکتر مطمعن میشه مریضه
    پاسخ:
    خخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">