بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

مرتضی پاشایی (تو راست میگی)

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۰ ب.ظ

 

دریافت
عنوان: مرتضی پاشایی (تو راست میگی)
حجم: 3.12 مگابایت
توضیحات: این آهنگشو خیلی دوست دارم. شما هم دانلود کنید نظرتونو راجع بهش بگید ببینم کیا نظرشون مثل منه!!!

 

 

متن ترانه تو راست میگی با صدای مرتضی پاشایی در ادامه مطلب

 

♫♫♫

 

امشب ، می خوای بری بدون من
خیسه ، چشای نیمه جون من
حرفام ، نمیشه باورت چیکار کنم خدایا..
راحت ، داری میری که بشکنم
عشقم ، بزار نگات کنم یه کم
شاید ، باهم بمونه دستای ما..

 

به جونِ تو
دیگه نفس نمونده واسه ی من
نرو تو هم دیگه دلم رو نشکن
دلم جلو چشات داره میمیره..

نگام نکن بزار دلم بمونه روی پاهاش
فقط یه ذره آخه مهربون باش
خدا ببین چه جوری داره میره..

♫♫♫

آره ، تو راست میگی که بد شدم
آروم ، میگی که جون به لب شدم
امشب ، بمون اگه بری چیزی درست نمیشه..

ساده ، نمیشه بی خبر بری
عشقم ، بگو نمیشه بگذری
از من
..بگو کنارمی همیشه

تو رو خدا
ببین چه حالیم نگو که میری
دلم می خواد که دستمو بگیری
نرو بدون تو شکنجه میشم

پیشم بمون دیگه چیزی نمیگم آخریشه
کسی واسم شبیه تو نمیشه
بمون الهی من واست بمیرم..

 

  • محمدرضا

MRN

mrn

popmrn

مرتضی پاشایی

نظرات  (۱۰)

کم کم دارم شک میکنم مرتضی پاشایی مُرده هنوز داره آلبوم میده بیرون D:
عالی بود :)
پاسخ:
این آهنگ که واسه وقتیه که زنده بود
اون آلبومی هم که دیدی قبلا خونده بود ولی نتونست تکمیلش کنه
اون جور که من شنیدم بازم آهنگ داره که قراره تو یه بازه زمانی پخش بشه
سلام عالی بود
پاسخ:
سلام
اره خیلی دوسش دارم
  • سارا کاشانی
  • سلام لینک شدید و دنبال ^_^
    پاسخ:
    ممنون
  • فاطی نخودی
  • این عالیه
    خدا بیامرزش
    پاسخ:
    خدا رحمتش کنه
    ^_^
    شادی روحش صلوات
    پاسخ:
    الهم صل علی محمد و آل محمد
    بلندتر بفرس صلواتو
    پاسخ:
    علاااااااااااااااااااااااااااااااف کردی ما را
    عاره عاره
    تا وبمو تمیس نکنی همینطوری علافی
    پاسخ:
    کثیف شدن وبت تقصیر خودت بود
    تو توی وبم استفراغ کردی اونوخ تقصیر من بود؟؟؟؟


    خجالت یه نمه
    پاسخ:
    وب خودته
    به من ربطی نداره که
    آیا کثیف کردن وب کار خوبیست؟؟؟
    آیا انداختن تقصیر خود بر روز گردن دیگران کار خوبیست؟؟؟؟
    عاره کار خوبیست
    پاسخ:
    خیر خوب نیست
    چرا خوبه
    پاسخ:
    نچ اصلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">