بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

هیس! دل‌های شکسته فریاد نمیزنند!!!!

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ

دلم اصرار دارد فریاد بزند

 

اما من جلوی دهانش را می‌گیرم

 

وقتی می‌دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

  • محمدرضا

MRN

mrn

popmrn

نظرات  (۸)

  • هادی برزگر
  • +++
    بهترین کارو تو میکنی
    پاسخ:
    :)

    آخرین حرف تو چیست؟

    قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض

    صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض

    یک طرف خاطره ها!

    یک طرف پنجره ها!

    در همه آوازها! حرف آخر زیباست!

    آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟

    حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست...

    پاسخ:
    حرف من دیدن روزهای خوبه
    نـشـستـه ام...

    بـــیـاد ِ کــودکــی هـــایــم ،

    دور ِ "غــلـط"هــا یـک خــط ِ قرمز مـی کـــشـم !

    حتی........

    دور ِ تــــــــو !
    پاسخ:
    حتی دور من؟؟؟
    O_o
    سلام با تبادل لینک موافقید؟ لطفا وبلاگ ما رو دنبال کنید
    پاسخ:
    سلام
    بعله که موافقم
    چشم
    شما هم دنبال کنید
    شما توسط ما دنبال میشوید
    پاسخ:
    ممنون
    شما هم همینطور
    سلام با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    بعله
    مرسی شما هم لینکید
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">