بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

ترسناک ترین آهنگ جهان

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ

این آهنگ از سوی موسسه جهانی موزیک ب عنوان ترسناک ترین آهنگ جهان شناخته شده تا ب حال جان چند نوجوان را گرفته و چندین کودک و نوجوان و جوان را هم روانه بیمارستان کرده.
اگر تحمل ترس را ندارید،یا بیماری قلبی و یا عصبی دارید شدیداً تاکید میشود این آهنگ را گوش ندهید..

 


دریافت

با تشکر از نخود بانو

نظرات  (۷۸)

  • آقای دارستانی
  • ولا من که عاشقشم خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    خخخخ
  • سارا کاشانی
  • خخخ
    پاسخ:
    خخخخ
    خخخخخخ

    پاسخ:
    خخخخخخخ
    هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییو
    وووووووووووووووووووووویی
    این چی بود گذاشتی عوضی
    تنم داره میلرزه
    اوییییییییییییییییییییییییییییییییی
    کاش گوش نکرده بودم.....
  • 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
  • این مثلا ترسناکه؟؟
    پاسخ:
    واسه بچه‌ها اره
    یا نوح....من ک گوش نکردم...
    پاسخ:
    چی؟
    هاهاهاه
    پاسخ:
    O_o
    ازترس ریدم توقبرم حالا بدیش اینه این اهنگ توی صبگاه مدرسمون پخش میشه
    افتضاح تر از این نمیشه :|
    واقعا ترسناکه یا الکیه؟؟؟؟
    خخخخخخخخ ماخخخخخخ پاخخخخ 
    من یاد مرحله اخر قارچ خور افتادم😂😂😂
    تو روحتووووون  خخخ
    چه شکلی میشه آهنگی ترسناک باشه عاخه؟
    الان گوش دادم فهمیدم -_- مرسی😐
    سلام من اهنگ ترسناک سرچ میکنم این خوشمزه بازیا چیه

    خخخخخخخخخخخخخ.
    واقعا این اهنگ جان چند نفرو گرفته؟حخخخخخخخخخ.
    ریدم به این مدرسه که باعث مردن چند نفر شده.خخخخخ
    نننننننننننننننننننننهههههههههههههههههههههههههه تو یه قاتلی
    وایییییییییییییییییی منمیترسم حالم بد شد
    وااااااای قلبم آخخخخخخ 
    چقدر ترسناک بود قلبم وایساد خخخ :) ;) :)
  • ببر مازندران
  • داداش,دهنت سرویس,همین اولش مو به تنم سیخ شد
    عجب

    عجب

    بی مزه😡
    گوش دادم ولی چیزی نشد یوهو دیدم مامانم سکته زده
    سگ تو روحت گفتم حالا چی هستش انتر با دوستام جمع شدیم گوش کنیم دیدیم این چرت و پرت بود 

    خدا وکیلی آهنگ از این ترسناک تر گوش نداده بودم خیلی مردی دمت گرممممممممممممم
    این کجاش ترسناک بود از خنده ترکیدم
    خیلی نامردی
    واقعا همینطوره از شنیدنش مو به تنم سیخ شد.یا بدبختیام افتادم.
    واقعا همینطوره از شنیدنش مو به تنم سیخ شد.یا بدبختیام افتادم.دوازده ساله هر سال با این آهنگ یه بار میمیرم و زنده میشم.تجدید خاطره شد واسم.پاهام داره میلرزه.
    والا من حاظرم . آمونیاک خالص  تنفس کنم ولی دیگه بوی ماه مهر به مشامم نخوره
    تروخدا دیگه ازاین اهنگا نزارین توخونه تنها بودم بخدا قلبم زد بیرون
  • هانی خانوومی
  • خیلیییی خنده دار ب‌ووود......این چی ب‌وود آخه .....ترسناک ....واقعاکه ....عمرا واسه بچه هاهم ترسناک باشه....ولی دمتون گرم  دلمونو شاد کردید
    خخخخخ واییییی دلم تنم همجام خاک تو سرت روانی

    سلام به همه😁خوشم اومد باحال بود نظر منم آینه ولی در کل سایت عالی هست مخصوصا محسن یگانه داره💖



    وای قلبم



    خخخخخ
    یوهاهاهاها
    اوه مای گاد یاد دخترای تو راه مدرسه افتادم جالب بود

    گوشت تنم اب شد

    دهنت سرویس

    والا واسه من که از مدرسه فراریم ترسناک ترینه خخخخخخخخخ
    انّا لله و انّا الیه راجعون
    بسیار ترسناکه من ک خیلی ترسیدم
    خخخ خواهشا مسخرمون نکنید
    خخخخخخ دوربین مخفیه
    این که ترسناکه اینقدر باحاله اگه ترسناک نبود چی میشد
    مسخره 😂
    راس میگه من از مدرسه خوشم نمیاد.

  • ماهان میرزاده
  • <blockquote/>یا قمر خدا لعنتت کنه شروارم حراب کردم پوفیوز<blockquote>
  • فرزین آنشینی
  • ایول کلی خاطره ها رو برام تازه کردی
    عالی بود خخخخ من که ترسیدم.....
    خخخخخخخ باحال بود واقعا داشتم میریدم از ترس
    واااااااااایییییى خدایاااااا من که ریدم تو خودم بیرحم این چى بود گذاشتى؟؟؟؟؟من امشب تا صبح خوابم نمیبرههههههههههه......!!!!!!

    پشمم ریخت

    آخه شما چه میفهمین این آهنگ چیه دهه ۷۰ ۸۰ ای 
    دلهره خالصه این سگ مصب😨😨😨
    چرا این بوی ماه مهره؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پسر من سکته زدم دهنت سرویس
    من گوش ندادم با این توضیحات
    خخخ
    با اینکه می دونم چرته:-) :-) :-) 
    ابرفرزززز
    سکته ناقص زدم @_@
    خیلیییییییی مسخرست والا حالا مثلا مردیم از خنده والا این چیه دیگه
    خیلیییییییی مسخرست والا حالا مثلا مردیم از خنده والا این چیه دیگه
    ای تو روحت براچی یادم انداختی تازه یادم رفته بود مدرسه رو 😂😂😂😂 
    حیییییییییف که در دسترس نیستی وگرنه دهنت و سرویس میکردم عوضی...
    مارو اسکل کرده روانی ...آخه شماها نمیگین ما سکته میکنیم آخه...!بابا من قلبم ضعیفه به کی بگم اینو آخه....
    😢😩😭😭یه برگ دسمال بدین من اشکم در اومد!!!!


    وای چقدر ترسناک بود😂😂
    خخخخ برا برادر زادم گذاشتم ٣ روزه داره گریه میکنه 😂😂😂
  • real psychic readings
  • من فقط اطلاعات ارزشمند شما را برای مقالات خود ارائه می دهم.
    من وبلاگ خود را نشانه گذاری می کنم و بارها و بارها اینجا را بررسی می کنم.
    من کاملا مطمئن هستم که بسیاری از چیزهای جدید را یاد می گیرم
    اینجا! برای ادامه کار، موفق باشید.
    واییییی چقد باحالهههه خخخخخخ

    سلام و ادامش خدا نگهدار😄😄😄
    خخخ 

    ب نظر من ترسناک

  • مهدی پیش بین
  • لعنتیا چقدر ترسناک بود خودم خیس کردم 
    یاحضرت عباس این چی بودوقتی گوش داشتمنودونه درصدفلج شدم
    مارو سر کار گذاشتین😬
    وای خیلی ترسناکه وووووووووووووووو
    😦😦😦😦😦
    الانه که جیغ بزنم.













    بی مزه
    این مسخره بازی ها چیه لطفا مث ادم اهنگ بزارید این همه سایت تو سایت اومدم این همه تبلیفات رو رد کردم اینه مسخره بازیاتون ......؟؟
    ینی روزمو ساختید از بس خندیدم خودمو برای ی آهنگ تو مایه های صدای تو فیلم راهبه آماده کرده بودم

    im sury

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">