بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

مرتضی پاشایی (بارون)

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ب.ظ

دریافت
عنوان: مرتضی پاشایی
حجم: 4.04 مگابایت

  • محمدرضا

نظرات  (۵)

اقا مگه این پاشایی نمرده؟ :|
پاسخ:
بله فوت کردن
ولی آهنگا‌های زیادی دارن که هنوز پخش نشدن
اینم یکی از اوناست
تو این ویلاگ من فقط آهنگ‌های قشنگ رو میذارم
موفق باشی
اوهوم. اخه ی جایی شنیدم ی برادر داره که داره با اسمش میخونه :// این حقیقت داره؟ ازش خبر داری؟


راستی لینک شدی.

پاسخ:
برادر که داره
اسمشم مصطفی پاشایی هستش
ولی به اسم مرتضی نمیخونه
اصلا صداش شبیه مرتضی نیست
فقط واسه اینکه اسم مرتضی از ذهن‌ها پاک نشه داره میخونه وگرنه اصلا صدا نداره


ممنون که لینک کردی
منم شما رو لینک کردم
  • فاطی نخودی
  • نگوووووو مصطفی پاشایی صداش شبیهه مرتضی خدا بیامرزه ولی سوز و حس مرتضی رو نداره
    حیف شد خدا بیامرز عاشق صداش بودم خدایی جادو میکرد با صداش منو که هنوز هم یاد آوری مرگش غمگین میکنه
    پاسخ:
    منم خیلی دوسش داشتم
    مخصوصا آهنگ "یکی هست"
    خدایی حیف شد از دنیا رفت..... حیف.....
    ولی بازم به محسن یگانه نمیرسید
    به نظر من محسن یه چی دیگه‌‌اس............
  • فاطی نخودی
  • هر کسی نظری داره ولی من واقعا پاشایی رو با هیچ خواننده ای نمیتونم مقایسه کنم تکه بخدا
    پاسخ:
    من تو پلی لیستم فقط آهنگ‌های پاشایی و یگانه رو گذاشم........
    همین...........
    اهنگش خیلیییی قشنگه....
    پاسخ:
    از قشنگ هم اونورتر.......!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">