بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

محمد علیزاده (جز تو)

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

دریافت
عنوان: محمد علیزاده
حجم: 10 مگابایت

 

 

 

متن ترانه جز تو با صدای محمد علیزاده در ادامه مطلب

 

متن آهنگ جز تو

 

جز تو
کی می تونه عزیز من باشه

جز تو
کی می تونه عزیز من باشه
کی می تونه تو قلب من جا شه
مگه میشه مثل تو پیداشه
همه چیزم؛ وای عزیزم

جز من
کی واسه دیدن تو حریصه
اسم تو رو قلبش مینویسه
گونه هاش از ندیدنت خیسه
همه چیزم؛ وای عزیزم

تو نباشی
بی قرارم
بد می بینم
بد میارم

بی تو، من
حس ندارم
سر به زیرم
گوشه گیرم.
کاش بمیرم

بی تو من
همه چیزم
وای عزیزم
همه چیزم

واسه ما دو تا
کی بهتر از ما
از همین امروز
تا آخر دنیا

تا آخر دنیا

همه چیزم
وای عزیزم
همه چیزم
وای عزیزم

همه چیزم
وای عزیزم
همه چیزم
وای عزیزم

جز تو
کی می تونه عزیز من باشه
کی می تونه تو قلب من جا شه
مگه میشه مثل تو پیداشه
همه چیزم؛ وای عزیزم

جز من
کی واسه دیدن تو حریصه
اسم تو رو قلبش مینویسه
گونه هاش از ندیدنت خیسه
همه چیزم؛ وای عزیزم

تو نباشی
بی قرارم
بد می بینم
بد میارم

بی تو من
حس ندارم
سر به زیرم
گوشه گیرم
کاش بمیرم

بی تو، من
همه چیزم

  • محمدرضا

MRN

mrn

popmrn

محمد علیزاده

نظرات  (۶)

  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم
    لینک شدین برادر
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    ممنون
  • سارا کاشانی
  • آهنگش صد بار گوش دادم خعلی قشنگه
    پاسخ:
    اوهوم
    MATN AAALI BOOOOD
    پاسخ:
    :)
  • 🎧hidden love🎶🎵
  • لینک شدید
    پاسخ:
    ممنون
    حست بهت نمیگه یکم قدیمیه؟؟؟؟
    پاسخ:
    من مگه قراره آهنگ‌های جدید بذارم؟؟؟؟؟
    من اینجا آهنگ‌هایی که دوست داشته باشم میذارم.
    اهان یسسسسسسسس
    پاسخ:
    پپپپپپسسسسسسسسسس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">