بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

مرتضی پاشایی (تقصیر)

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ

 

دریافت
عنوان: مرتضی پاشایی (تقصیر)
حجم: 8.61 مگابایت

 

متن آهنگ تقصیر با صدای مرتضی پاشایی در ادامه مطلب

 

 

داری از چشام می افتی میدونی دست خودم نیست
اره من ازت بریدم اما تقصیر تو کم نیست
خودت اومدی تو دنیام خودتم عقب کشیدی
تو خودت چی فکر میکردی واسه من چه خوابی دیدی
داری ازچشام می افتی من میگم باید بری تو
وقتشه دیگه نباشی میدونی مقصری تو
عاشقت بودم ولی تو منو دست کم گرفتی
ساده دل ازم بریدی خودتو ازم گرفتی
♫♫♫♫♫♫
 
داری از چشام می افتی میدونی دست خودم نیست
اره من ازت بریدم اما تقصیر تو کم نیست
خودت اومدی تو دنیام خودتم عقب کشیدی
تو خودت چی فکر میکردی واسه من چه خوابی دیدی
داری ازچشام می افتی من میگم باید بری تو
وقتشه دیگه نباشی میدونی مقصری تو
عاشقت بودم ولی تو منو دست کم گرفتی
ساده دل ازم بریدی خودتو ازم گرفتی

 

  • محمدرضا

MRN

mrn

popmrn

مرتضی پاشایی

نظرات  (۵)

آهنگ های سیروان خسروی هم خوبن.
پاسخ:
من فقط مرتضی پاشایی و محسن یگانه گوش میدم و خواننده‌هایی که تو این سبک بخونن
مگه جناب آقای مرتضی پاشایی به رحمت الهی نرفته؟؟؟؟
پاسخ:
بله رفتن ولی این آهنگ‌ها مال زمانیه که زنده سود
آدم مرده که نمیتونه آهنگ بخونه
خوب بود.
البته با اون نظر اولی هم موافقم. سیروان خسروی هم قشنگ میخونه داکثر اهنگاش انرژی مثبته :) یا حداقل اونایی که من گوش کردم ازش.
پاسخ:
اسم چندتاشونو بگو برم گوش کنم
  • 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
  • بعلهه دارم اینو
    پاسخ:
    آورین
    خواننده ی مورد علاقه ی من...هعی....خدابیامرزتش....


    وبت عالیه ...پیش منم بیا و بگو عایا با تبادل لینک و دنبال موافقی یا ن...
    پاسخ:
    ممنون
    چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">