بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

مرتضی پاشایی (عشق من)

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ق.ظ


دریافت
عنوان: مرتضی پاشایی (عشق من)
حجم: 6.22 مگابایت
توضیحات: این آهنگش مثل اینکه خیلی وقت بود تو کامپیوترم بود ولی ندیده بودمش. خیلی قشنگه. با آهنگای دیگه‌اش فرق داره. پشیمون نمیشید از دانلودش


متن ترانه عشق من با صدای مرتضی پاشایی در ادامه مطلب

 

 

 

عشقی که با تو شد تو قلبم پیدا
حسش می کردم تو خواب و تو رویا
نبودی ندیدی تنهای تنهام
عشقت توی قلبم یعنی عشق من
عشق من عشق من
عشق من جون من از تو میخونم
ناز چشای تو آتیش زد به جونم
عشق من جون من قلبم می لرزه
میدونی نباشی دنیا نمی ارزه
♫♫♫♫♫♫

 

 

 

عشقی که با تو شد تو قلبم پیدا
حسش می کردم تو خواب و تو رویا
نبودی ندیدی تنهای تنهام
عشقت توی قلبم یعنی عشق من
عشق من عشق من
عشق من جون من از تو میخونم
ناز چشای تو آتیش زد به جونم
عشق من جون من قلبم می لرزه
میدونی نباشی دنیا نمی ارزه
♫♫♫♫♫♫

عشقی که با تو شد تو قلبم پیدا
حسش می کردم تو خواب و تو رویا
نبودی ندیدی تنهای تنهام
عشقت توی قلبم یعنی عشق من
عشق من عشق من
عشق من جون من از تو میخونم
ناز چشای تو آتیش زد به جونم
عشق من جون من قلبم می لرزه
میدونی نباشی دنیا نمی ارزه
♫♫♫♫♫♫

عشقی که با تو شد تو قلبم پیدا
حسش می کردم تو خواب و تو رویا
نبودی ندیدی تنهای تنهام
عشقت توی قلبم یعنی عشق من
عشق من عشق من
عشق من جون من از تو میخونم
ناز چشای تو آتیش زد به جونم
عشق من جون من قلبم می لرزه
میدونی نباشی دنیا نمی ارزه
♫♫♫♫♫♫

 عشقی که با تو شد تو قلبم پیدا
حسش می کردم تو خواب و تو رویا
نبودی ندیدی تنهای تنهام
عشقت توی قلبم یعنی عشق من
عشق من عشق من
عشق من جون من از تو میخونم
ناز چشای تو آتیش زد به جونم
عشق من جون من قلبم می لرزه
میدونی نباشی دنیا نمی ارزه
♫♫♫♫♫♫

 

نظرات  (۷)

  • 🎧hidden love🎶🎵
  • لاییییک
    پاسخ:
    :)
  • maede jooooooooooooon
  • اهنگ قشنگیه
    پاسخ:
    آره خوشم اومده ازش
    عه
    اینو دارم
    پاسخ:
    عه و کوفت
    نباید داشته باشی
    باید فقط از اینجا دانلود کنی
    افتاااااد؟
  • ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
  • گریه ام گرفت
    پاسخ:
    چرا؟؟؟
    :)
    پاسخ:
    O_o
  • سارا کاشانی
  • خوب بود
    پاسخ:
    بعله.....
    من عاشق این اهنگشو قلبم رو تکرار ام
    +پاشایی فوقالعاده ترین خواننده ایران
    خدا بیامرزتش
    پاسخ:
    خدا رحمتش کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">