بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

مرتضی پاشایی (قلبم رو تکراره)

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ق.ظ

 

دریافت
عنوان: مرتضی پاشایی (قلبم رو تکراره)
حجم: 3.41 مگابایت

 

متن ترانه قلبم رو تکراره با صدای مرتضی پاشایی در ادامه مطلب

 

  ♫♫♫

قلبم رو تکراره..
همیشه دوست داره..

 

دست ِ من نیست هر روز میگم دوست دارم
دست ِ هر روزه امروز میگم دوست دارم
با تو دلم خوشه هرچی میخواد بشه
یه نفر عشقتو همیشه یادشـــه..

قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
بی قراره..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
گوش کن به قلبت..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه..

  ♫♫♫

دست من نیست هر بار میگم دوست دارم
این همه با اصرار میگم دوست دارم
حال ِ دلم بده دلمو پس نده
میدونم خودم چی سرم اومده…

قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
بی قراره..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
گوش کن به قلبت..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه..

  ♫♫♫

 

نظرات  (۷)

  • سارا کاشانی
  • لایک
    پاسخ:
    بیگ لایک
    :)
    پاسخ:
    :)
    ایشششششششششششششششششش
    پاسخ:
    شیپیششششششششششششششششششششششششششششششش
  • 🎧hidden love🎶🎵
  • بیگ لایییییک
    پاسخ:
    خیلی بیگ لایک
    شیپیش داری برو دکتر....
    شیییییییپپپپییییییییییشاتو بکشه
    گرچه تو خودت یه پا شیپیشی
    پاسخ:
    :/
    :/
    :|
    o_O
    به به :) چ اهنگ خوبی :)
    پاسخ:
    :)
    متاسفانه با این اهنگ خاطره ای مزخرفی دارم ک هی میاد رو مخم :||
    پاسخ:
    اشکال نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">