بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

علی عبدالمالکی (دلم)

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ق.ظ

 

دریافت
عنوان: علی عبدالمالکی (دلم)
حجم: 9.2 مگابایت

 

اگه با نرم افزار jet audio این آهنگ رو پخش کنید متن ترانه رو هم میتونید همزمان با پخش آهنگ ببینید

 

متن ترانه دلم با صدای علی عبدالمالکی در ادامه مطلب

 

 

نمیاد حتی تو رویا دل ای دل ای 
بی کسی رسم تو دنیا دل ای دل ای 
 
مگه من مردم تو بغض کردی دل ای دل 
دیگه عادت شده نامردی دل ای دل 
 
دل ای دل،دل ای دل 
 
آروم بگیر دیگه بسه دلم دلم دلم 
هیشکی به دادت نمی رسه دلم دلم دلم 
 
عادت بکن به تنهایی دلم دلم دلم 
نداری تو دلش جایی دلم دلم دلم 
 
دلم 
 
چشم انتظاری بسه ، گریه و زاری بسه 
هر چی غمه تو دنیا واسه هر چی بی کسه 
 
باز بی قراری دلم بازم می باری دلم 
غصه نخور عزیزمخدا رو داری دلم 
 
آروم بگیر دیگه، دیگه بسه دلم دلم دلم 
هیشکی به دادت نمی رسه دلم دلم دلم 
 
عادت بکن به تنهایی دلم دلم دلم 
نداری تو دلش جایی دلم دلم دلم 

 

  • محمدرضا

MRN

mrn

popmrn

عبدالمالکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">