بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

بابک جهانبخش (تهران)

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

دریافت
عنوان: بابک جهانبخش (تهران)
حجم: 9.17 مگابایت

 

 

متن ترانه تهران با صدای بابک جهانبخش در ادامه مطلب

 

متن ترانه تهران


از حرف مردم رد شدم
تا این شروع ما بشه

تا مشرق از حسم به تو
رنگ طلوع ماه بشه

اینجا برای دیدنت دل بی قراری میکنه
تهران برای خنده هات لحظه شماری میکنه

یادت بمونه خوبه من مفهوم دنیای منی
شاید نمیدونی ولی تعبیر رویای منی

عشقت گلستانِ منه با فکرتم گل میکنم
دنیا بد آهنگی کنه با تو تحمل میکنم

با فرض عاشق بودنت من از خودم دل میبرم
هربار که میبینیم تورو از خودمم عاشق ترم

رو جاده ی احساس من نبض قدمهاتو ببین
قلبم هیاهو میکنه عاشق شدم با تو ببین

اینجا رو با تصویر تو غرق شقایق میکنم
شهرم به عشفت روشنه ، تهرانو عاشق میکنم

یادت بمونه خوبه من مفهوم دنیای منی
شاید نمیدونی ولی تعبیر رویای منی

عشقت گلستانِ منه با فکرتم گل میکنم
دنیا بد آهنگی کنه با تو تحمل میکنم

با فرض عاشق بودنت من از خودم دل میبرم
هربار که میبینیم تورو از خودمم عاشق ترم

 

  • محمدرضا

MRN

mrn

popmrn

بابک جهانبخش

نظرات  (۲)

لاااااااااااااااایک
پاسخ:
لایک به خودت
آخ آخ آخ هر چی برا تهران باشه من عاشقشم :)
پاسخ:
خخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">