بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

محسن یگانه (نا امیدم میکنی)

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ق.ظ

دانلود با کیفیت 320
عنوان: محسن یگانه (نا امیدم میکنی)
حجم: 8.9 مگابایت


متن ترانه در ادامه مطلب


متن ترانه نا امیدم میکنی

دیگه شوقی واسه دیدنم نداری
منی که زندگیمو پای تو باختم
هیچی نگفتمو تنها نشستمو
پای تو سوختمو سوختمو ساختم
ساکتمو حرفام بغض میشه تو سینم
میرم یه گوشه ای تنهایی میشینم
ظاهرم خوبه ولی حالم اصلا خوش نیست
روبه رومی اما خوابت رو میبینم
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلا، چی شد عاشقت شدم
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلا، چی شد عاشقت شدم
چجوری چند وقته حرفات این رنگی شد
از بودنت تو دنیام چی بوده سهمم
دیگه باور کردن حرفات آسون نیست
دیگه زبون چشماتو نمیفهمم
چشمات ازم رد میشه نمیبینه
انگار نیستم همه ی روزام اینه
خیلی وقته حالمو نمیدونی
انگار هستم که منو برنجونی
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلا، چی شد عاشقت شدم
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلا چی شد عاشقت شدم

  • محمدرضا

نظرات  (۱)

  • فاطی نخودی
  • :))
    قشنگ بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">