بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

محسن یگانه (بمون)

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ق.ظ

 

دریافت
عنوان: محسن یگانه (بمون)
حجم: 11.2 مگابایت
توضیحات: این آهنگش دیوونم می‌کنه بخدا

 

اگه با نرم افزار jet audio این آهنگ رو پخش کنید متن ترانه رو هم میتونید همزمان با پخش آهنگ ببینید
 

متن ترانه بمون با صدای محسن یگانه در ادامه مطلب

 

 

کاش که تورو ، سر نوشت ازم نگیره 
 
میترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره 
 
اگه خاطره هام ،یادم میارن تورو 
 
لااقل از تو خاطره هام نرو 
 
کی مثل من، واسه تو ، قلبه شکستش میزنه 
 
آخه کی واسه تو مثل منه 
 
 
 
بمون، دل من فقط به بودنت خوشه 
 
منو فکر رفتن تو می کشه 
 
لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم 
 
بمون، دل من فقط به بودنت خوشه 
 
منو فکر رفتن تو می کشه 
 
لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم 
 
 
 
کاش که تورو ، سرنوشت ازم نگیره 
 
می ترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره 
 
اگه خاطره هام یادم میارن تورو 
 
لااقل از تو خاطره هام نرو 
 
کی مثل من واسه تو ، قلب شکستش میزنه 
 
آخه کی واسه تو مثل منه 

 

  • محمدرضا

MRN

mrn

popmrn

محسن یگانه

نظرات  (۴)

اه اه محسن یگانه
(خخخخخخ...)
پاسخ:
خخخخ
واسه تلافی گفتی؟
  • سارا کاشانی
  • خوب بود
    پاسخ:
    خوب
    خوب نه
    عالی بود
    عالی بود 
    پاسخ:
    بعله....
    پ ن پ

    همینطوری گفتم حال و هوامون عوض شه
    پاسخ:
    O_o

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">