بهترین‌های پاپ ایران

پاپ موزیک
بهترین‌های پاپ ایران

این وبلاگ مخصوص دانلود آهنگ‌های پاپ می‌باشد که از نظر بنده زیبا هستند.
♥♥♥ خوشحال میشم نظرات دوستان رو زیر پستام ببینم. ♥♥♥

بایگانی

درد و دل

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ق.ظ

آقا هر کس یه سلیقه ای داره

دوست داره فقط ی سری آهنگ گوش کنه

چون دوست داره اون اهنگا رو

دوست داره اون صدا رو

من عشقم پاشایی و یگانه و شادمهره

دوست دارم فقط اینا رو گوش کنم

مرده پرست هم نیستم

جو گیر هم نیستم

فقط دلم میخواد این اهنگا رو گوش کنم

تموم شد رفت

  • محمدرضا

MRN

mrn

popmrn

نظرات  (۳)

منم بعضی وقتا گوش میدم آهنگاشونو 
پاسخ:
:)))
منم عشقم تتلوئه منم دوس دارم فقط اینو گوش کنم
پاسخ:
خب هر کس یه سلیقه‌ای داره
واقیعتش من از تتلو خوشم نمیاد ولی نمیتونم بیام به شما زور کنم که نباید به تتلو گوش کنی
طبق سلیقه‌ای که داری باید بری جلو
آره منم همیشه آهنگای پاشایی رو گوش می کنم
پاسخ:
پس هم عقیده‌ایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">